denel
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wings.On the Fuselage?
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wings.On the Fuselage?
I meant in front/rear for dual racks(in series not parallel)Is it possible or not?View attachment 662407
Only reason JF17 doesn't carry more than 2 SD10s is because the PAF doesn't feel it needs to - blocks 1 and 2 can only guide 2 SD10s at a time and PAF doesnt feel adding more is worth the effort.
If need be, they CAN carry more - using dual racks, or replacing the fuel tanks on wings with them, or even under fuselage (dont see why not).
Its the same as PAF F16s, how often have you seen F16s maxed out with Aim120s?
@ziaulislam is talking about the fuselage. I dont think it is possible down there, unless they come up with a slanted belly rack.wings.
Regardless i think both should be explored since we are going all in on jf-17@ziaulislam is talking about the fuselage. I dont think it is possible down there, unless they come up with a slanted belly rack.
Real combat is different but in simulators both sides tend to fire multiple BVR at max distance to out the opposing side on backfoot.Well no, the latter isnt a thing because that would arguably be the most stupid combat loadout ever. Why carry ALL 120's when in a merge you arent gonna be able to get a 120 off the rail at such close distances, even if you do, your pK is going to be a stupid low number.
correct; belly is out of question.@ziaulislam is talking about the fuselage. I dont think it is possible down there, unless they come up with a slanted belly rack.
Well no, the latter isnt a thing because that would arguably be the most stupid combat loadout ever. Why carry ALL 120's when in a merge you arent gonna be able to get a 120 off the rail at such close distances, even if you do, your pK is going to be a stupid low number.
This image of JF-17 on the ground is a bit confusing as the IFR Probe is usually on the right side.
nopes. look at the water mark. the first one was actually original. unless mister faisal ahmed put the water mark in AFTER flipping the image.Better now ?
View attachment 662494
Very good...now do the same with the watermark.Better now ?
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nopes. look at the water mark. the first one was actually original. unless mister faisal ahmed put the water mark in AFTER flipping the image.
I have earned enough cookie points. Not bothered to wasted more than 10secsVery good...now do the same with the watermark.
Sir g, translation please.
El JF-17 Thunder ingresa sin prisa pero sin pausa dentro de una categoría en la que se siente cada vez menos intruso; con presencia casi permanente en el marco de diversos ejercicios multinacionales ha podido confrontar en igualdad de condiciones con modelos concebidos desde su esencia como para destacarse holgadamente del resto y no obstante sus supuestas limitaciones, ha conseguido performances sorprendentemente destacadas. Resulta imposible resistirse por estos días a la evolución del JF-17, especialmente cuando se lo aprecia con más que sobradas capacidades para asumir los roles que en la FAA quedaron vacantes tras la baja del SDA Mirage, así como los que se sumarán tras el inexorable y cada vez más cercano destino final de los A/OA-4AR Fighting Hawk. El SDA Thunder ahora se amplía y complementa con una nueva versión para el adiestramiento de los futuros pilotos, el JF-17B, 100% compatible con el Block II de base, la posibilidad de incorporar IFR y con plenas capacidades para combatir; y la llegada del novísimo Block III impulsa indiscutiblemente al JF-17 hacia la Generación 4.5/4++. (Foto: Zohaib Malik).
El JF-17 Thunder ingresa sin prisa pero sin pausa dentro de una categoría en la que se siente cada vez menos intruso; con presencia casi permanente en el marco de diversos ejercicios multinacionales ha podido confrontar en igualdad de condiciones con modelos concebidos desde su esencia como para destacarse holgadamente del resto y no obstante sus supuestas limitaciones, ha conseguido performances sorprendentemente destacadas. Resulta imposible resistirse por estos días a la evolución del JF-17, especialmente cuando se lo aprecia con más que sobradas capacidades para asumir los roles que en la FAA quedaron vacantes tras la baja del SDA Mirage, así como los que se sumarán tras el inexorable y cada vez más cercano destino final de los A/OA-4AR Fighting Hawk. El SDA Thunder ahora se amplía y complementa con una nueva versión para el adiestramiento de los futuros pilotos, el JF-17B, 100% compatible con el Block II de base, la posibilidad de incorporar IFR y con plenas capacidades para combatir; y la llegada del novísimo Block III impulsa indiscutiblemente al JF-17 hacia la Generación 4.5/4++. (Foto: Zohaib Malik).