What's new

Whatever

No it's just the full members(or probably fresh ones as well).:frown:

I can send PMs to senior members,mods,admin,elite......but not the full members.:rolleyes:

And looks like they can't send me either.:confused:

loo ye to ajeeb baat ho gai......... :eek: mujhy to ye aaj pata chala hai....

loo ye to ajeeb baat ho gai......... :eek: mujhy to ye aaj pata chala hai....

Yar waqi hae ajeeb baat hae........:argh:

Kuch or rasta nikalna pare ga........let me see about it.

Cheers.

Yeh admin or mod ko mere se dushmani ha ? itna purana banda ho forum pe woh alag bat ha posts nahi barhayein khudi .S.U.R.B lagta ha ab tumhare liye barhani hi parain gi

S.U.R.B doctor ho ici liye har wakt sehat ki hi bat karte ho lol

feeling better now Asad?
you took the shower?

It always help me change my mood... so i hope same happened with you

Yeah it helped me alot, i slept well, thanks alot Zaki.

hmmm so thats the problem :agree:

bhai phir to woh tumhari Zoja-e-Mohtarma hai.... koi flirting shirting to nahi

phir to us se baat karo kahin betha kar....sakoon se... pocho ke masla kya hai...aur apne ghussay par qabu paa kar bas uski batain suno :whistle:

Kuch baat samne to aaye gi....she can't leave you as she is legally your wife now

Sir ji, alhamdolliah mujhay yaqeen hai k woh chor bhi nai sakti mujhay. Aisi waise koi baat nai.

Kuch batein waqai usay buri lagi hein mere, jo batein mujhay khud batana chahiye thein woh kahin or say pata chal gai usay, bus uska aser hai, ghalti mere hi hai or manta hoon isay mein, ab rabta shru hua hai dobara, sb theek ho jaye ga Insha Allah.

John Asad
Read my posts few pages back.i m suffering from same problem ,mine was my fiancy living in UK came back to Pakistan we met everything was good,but her cousin feeded her don't know with what kinds of things that she broke-up with me and changed her contacts,blocked me from facebook and everything was gone.

i spent 7 sleepless nights, 1 months of few hours sleep ,its been 4 months and the pain is still there.i was with her for 3 years.i tried to contact her mom but she rebuked me and her mamo (uncle) abused me and used slang language .in just one day all 3 years were vanished and they are now reacting as they don't know me she hates me and don't wana listen to me and she has told her family members to block me from everywhere and don't reply to any fake number or id.

lol and her that cousin is very good in her and her family eyes.

sir you can't predict a person's behaviuor. for 4 months i tried everything to contact her atleast to ask why she did it,she hasn't given me even reason .but after 4 month of continous trying and listening to vulgar and slang words about my family i m just tired and have given up

but in your case she is in your nikkah so i think she is just angry and will come back

i believe everything happens for a reason.jo cheaz apki kismat ma na ho uskay chin janay ka bahana banta ha .ALLAH k har kam ma behtri hoti ha yar.it hurts but there is nothing we can do just we can be optimistic and hope for the best

Mani long distance relationships mein yehi sb say buri chez hoti hai, banda khul k apni feelings ka izhar nai kerta, jo baat face to face feelings or jazbat k sath ki jati hai woh kabhi pone ya sms mein nai ker sakta. Apk case mein bhi shayad yhi hua hai, woh apko samajh nai saki, yh sms or emails hein hi flirts k liye, serious relations mein bohot ghalat fehmian paida ho jati hein inki wajah say.

Apk liye mein yhi keh sakta hoon bhai usay bhol jao or new life per dhayan do, pyar ya to hota hai ya ni hota, hota hai to itni jaldi ek dum say kabhi khatam nai ho sakta, ghalt fehmian leraian life ka hissa hoti hein unhein clear kerna chahiye na k aik dum say sb rabtay khatam. Sahi keh rehay hein ap Jo hota hai Allah ki taraf say bhalai k liye hota hai, isi mein apki bhalai ho g koi. Allah apko hosla or himmat ata keray. Ameen

@surb.. thanks for the jokes :tup:

@JonAsad

bhai fiqar naa karo, Insha'Allah Allah qaram karay ga....Allah per umeed rakho - waqt baray se bara ghum bhar deta hai...aur yeh to bas aik temporary si narazgi bani hoe hai

@JonAsad

bhai fiqar naa karo, Insha'Allah Allah qaram karay ga....Allah per umeed rakho - waqt baray se bara ghum bhar deta hai...aur yeh to bas aik temporary si narazgi bani hoe hai

Insha Allah, sab theek ho jaye ga.

Mere dua hai k Allah apko angelina jolie say bhi achi Biwi ata keray, Ameen

Back
Top Bottom