What's new

Whatever

:woot::woot:

me smjhi aap woh ho jo office me kch kam nhi krte or salary milne wale din sub se pehle hazir hte hen :rofl::rofl:

Naheee jeee mein aik Qabil aur mehnati larka hoon jo apna kaam poori tawajaah aur diantdaari sey karta hai ...

Aur sirf salary waaley din ka intezaar nahi karta saaara maheena...

Mein unn logo mein sey hoon jin ko apney kaam sey Ishq hota hai aur Salary sey unko kuch sar o kaar nahi hota... :)

bs salary thoree thoree achi lagti hai :lol:

Is it impossibleaisha or I-m-possible-aisha as like impossible (like who can not do anything) means I-m-possible (like who can do anything), which one?

Your post is below the standards of Whatever delete it... :lol: :lol:

(just Kiddin')

Naheee jeee mein aik Qabil aur mehnati larka nhi hoon me manta hn jo apna kaam poori tawajaah aur diantdaari sey nhi karta hai ...

Aur sirf salary waaley din ka intezaar karta hun saaara maheena...

Mein unn logo mein sey hoon jin ko apney kaam sey koi Ishq nhi hota hai aur Salary sey hi unko kuch sar o kaar hota he... :)

dekha sch bol dya na
:rofl::rofl:

Your post is below the standards of Whatever delete it... :lol: :lol:

(just Kiddin')

Do you know whatever we say is true in some extent sometimes. I mean if you tell someone that you are disgusting, it means you seem him disgusting even you tell you are kidding. :)

Do you know whatever we say is true in some extent sometimes. I mean if you tell someone that you are disgusting, it means you seem him disgusting even you tell you are kidding. :)

I know and I said this because you are always deleting your posts coz ,some how, you think that they are not up to the standards... :lol:

thank you for remembering me with so much love :lol::lol:

tiger-9256.jpg

hmm tou pani me jump lga h di bechare ne

I know and I said this because you are always deleting your posts coz ,some how, you think that they are not up to the standards... :lol:

han yar ye in ki purani adat hai

mien to inko janta hi is =i waja sey hon :lol:

Wah G Wah idhar to party jumme hue hae aj........Kia nam dein iss party ko?.......:D

Back
Top Bottom