What's new

Whatever

google aysa hi hota hai haahahahah

not google bro :cry:
my own interpretation :cry:

Koi difficuilt wala word to nahi translate kiya maine...... if you notice.....some of the words are missing

waise google was helpeful :rofl: lakin these are the words that i translated myself

Google ki kya ghalati hy aapki arabic bhi aapki english jesi hi ho gi 'dhakka ishtart'.

Imran Bhai ki arabic aisi hai jaise tumhari Urdu ;)

English time paas hai :cool:
aur sachi bataon to he is among the very few peoples living in Saudi Arabia who can speak/Understand good English

Saudi Arabia main tumhain Arabi log Urdu bolte hoe mil jayen ge lakin English se aise bhagte hain jaise ke koi achoot ki bemaari ho

KINPOE (Karachi Institute of Power Engineering)
The main task of KINPOE is to develop human resource in the field of nuclear power technology for which it provides education and training to scientists, engineers and technicians.

pkpatriotic bhai u live in karachi??

aur sachi bataon to he is among the very few peoples living in Saudi Arabia who can speak/Understand good English

Saudi Arabia main tumhain Arabi log Urdu bolte hoe mil jayen ge lakin English se aise bhagte hain jaise ke koi achoot ki bemaari ho

hahahaha loved the comment, imran khan has grammatical superiority over english :D

meri urdu ki 2 qismain hn, 1 sms wali shugli jise mn punjabi ka tardka lgata hoon aur dusri saheeh wali... ap kon c wali se tashbeeh de ry hn? aur meri sms typing ka to jawab hi ni...

A diplomat is someone who can tell you to go to hell in such a way that you will look forward to the trip.

Love this quote.

@Zaki
Chhoot ki bimari= contagious disease
Achhoot= something priceless

Ab uk mn rehnay walay urdu sikhanay lg jyn to baat to na hui..... Indians ko encourage karnay k leay mn kehta hoon k wo mujh se achhi urdu bol letay hn... Maska.

@Zaki
Chhoot ki bimari= contagious disease
Achhoot= something priceless

Ab uk mn rehnay walay urdu sikhanay lg jyn to baat to na hui..... Indians ko encourage karnay k leay mn kehta hoon k wo mujh se achhi urdu bol letay hn... Maska.

I know Chhoot hi kehte hain maine is liye "Achhoot" likha ke is tara log sahi tara samagh jaate hain

warna pehle lafz ke to aur bhi bohat sare matlub bante hain :lol:

Latest posts

Back
Top Bottom