What's new

Whatever

i will not come again finally decided bus wesay b i have to study and time kafi lag jata hay mera and wesay b yahan k logo nay jo behave kia its more than enough

sorry to say jiya but hum jis ko jitni limit dete hain woh humhare saath sirf waha tak behave kr sakta hai
sorry again i knw its rude

Last edited:
if you love someone SHOW IT its better than TELLING IT.
aur yahan sirf bola jata hai

sorry to say jiya but hum jis ko jitni limit dete hain woh humhare saath sirf waha tak behave kr sakta hai
sorry again i knw its rude

no its not rude u are right and i agree wesay b main nay ainda anna hi nahi bt han u r right yahan pa koi shaid is bat ka mustahiq hi nahi k us ko koi rutba da thx for ur words

no its not rude u are right and i agree wesay b main nay ainda anna hi nahi bt han u r right yahan pa koi shaid is bat ka mustahiq hi nahi k us ko koi rutba da thx for ur words

hmmmmm
per is ka mtlb ye nhi k ap family(whatever) chor do
koi aik ya do insaan apki nhi sunte tou ap un k ignore krne se phle khud unko ignore kr do baki tou sub ache he hain yahan

When someone loves you .you never realise it. when you realise it. its to late .you always love the one , that leaves you , and and leave the one, that loves you.

When someone loves you .you never realise it. when you realise it. its to late .you always love the one , that leaves you , and and leave the one, that loves you.

It's not always true but most of the time it's true...

Abi kuch din pehley mein ney aik novel mein parha hai k Ishq Laa haasil ka naam hai... jo mil jaaey woh ishq nahi rehta .. :)

It's not always true but most of the time it's true...

Abi kuch din pehley mein ney aik novel mein parha hai k Ishq Laa haasil ka naam hai... jo mil jaaey woh ishq nahi rehta .. :)

novel share krege ??

agree jiya g tbhi mene bhi almost yahan ana chor diya he :agree:

Back
Top Bottom