Mr.Department
BANNED
- Joined
- Feb 24, 2017
- Messages
- 3,357
- Reaction score
- 1
- Country
- Location
Dogru.beyan ederse
Fikirtepe falan hep terör yuvasi idi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dogru.beyan ederse
Sanayi yatırımcısı gelmesin, ticaret ve hizmet sektörleri gelir eğer oralarda ciddi bir şehirleşme olursa. İç anadoludaki Türk şehirleri acınacak halde. İstanbulda gerçekleştirilen gökdelen inşaatlarının 10'da birini yozgat, konya, çorum, kayseri, erzincan, sivas, erzurum gibi illere dağıtsak, oraların şehir çehreleri 10 yılda değişir ve inanılmaz bir yatırım çeker, hizmet sektörü ve ticaret hareketlenir.
Gerçi İzmir, Antalya falan bile rezil bir şehirleşme altında, yer gök gecekondu veya standarda aykırı inşaa edilmiş konutlarla dolu.
VAY VAY VAY. Nasıl 92milyon dolara bitmiş?
Apples and Oranges, Eiksund Tunnel is two lane and in Rural area while Avrasya Tunnel is in the middle of one of the biggest cities in the world with 4 lanes on 2 storeys, the costs of a construction can explode if its in urban area and also consider the archeological findings etc.VAY VAY VAY. Nasıl 92milyon dolara bitmiş?
Türkiye Şehirleri ancak Brezilya ile felan denk,açın bakın google street viewden Brezilya sokaklarına aynı biz,
hatta atıyorum bir tane yer
https://earth.google.com/web/@-13.0...r/data=IhoKFjdPMDhoVWRfNjZfdUpjNndGelVSc0EQAg
Yemin ediyorum aynı Türkiye sokakları.
Daha kötü olanı,hadi gecekonduları anladık da burda yeni yoğunluk,ve imar verilen bölgelerde apartmanlar dikiyor,hiç bir plan parsel yok,tarlayı alan dikiyor apartmanı,sonra da etraflarından yol dolaşıyor.En son da altyapısı gelir.
https://earth.google.com/web/@37.05814289,35.3810042,121.61446262a,1283.52501809d,35y,-0h,0t,0r
Böyle leş yapılaşma avrupanın neresinde var Allahını seven söylesin,
Devleti yönetenlerden,belediyelere kadar herkes suçlu bunda.Türkiye'deki şehirleşme baştan aşağı elden geçirilmeli
Avrasya Derinlik: -106 mt. Eiksund : -287 mtApples and Oranges, Eiksund Tunnel is two lane and in Rural area while Avrasya Tunnel is in the middle of one of the biggest cities in the world with 4 lanes on 2 storeys, the costs of a construction can explode if its in urban area and also consider the archeological findings etc.
Eiksundtunnel also wasnt free till 2012, there was a fee of 12 dollar.
İkisinin yapılması arasınsa Zaman farkı dolayısıyla da enflasyon farkı var. 8 senede maliyetler ve fiyatlar yüzde yüz artmıştır. Dolayısıyla 6-7 kata iner fark. Norveçteki o tünel 2016da o paraya yapılamaz.Avrasya Derinlik: -106 mt. Eiksund : -287 mt
Avrasya Uzunluk: 5.4 km. Eiksund : 7.7 km.
Şerit ve kat sayısının maliyeti etkileyeceği kesin. Ama 14 kat fazla maliyet getireceği sizce mantıklı mı ?