What's new

Çay Bahçesi

budur ya... mahkemeye felan gerek yok... erdoğan suçsuzum diyo tamam işte :D

@Sinan

Bu ülkenin en büyük sorunu bu işte, kimsenin oy verdiği partiyi sorgulamaması, AKP nin veya CHP nin lideri ne diyorsa ona körü körüne inanması. Bu yüzden AKP onlarca yolsuzluğa rağmen hala %40 larda, CHP pkk ya yardım ve yataklıktan hüküm giymiş milletvekili adayları göstermesine rağmen %20 lerde MHP aptalca politikalarına rağmen %10 larda oy alabiliyor.

Siyasi otoriteyi sorgulamak her vatandaşın vatandaşlık görevidir beyler! Kendinize gelin.
IŞID petrollerinin Türkiye'den geçip geçmediğini sorguladım diye utanmasanız vatan haini ilan ediceksiniz beni burada.

Bir cumlemi anlamissiniz ama onuda yanlış anlamissiniz, neyse at gozluguyle yasamaya devam. Tayyip istifa!
 
Simdi buldum, Ruscasi TARAN.
Ingilizcesi Aerial Ramming

220px-Nesterov_taran.jpg

Adam ucakla obur ucaga daliyor. Butun Rus Hava Kuvvetleri Pilotlari bu egitimdem geciyor. Merminiz yoksa sungunuz var misali. Hic acima yok. Yine 1980lerde 200kisilik Kore yolcu ucagini sinir ihlali yapti diye dusuren bir egitim.
Telsiz filan hikaye.
1981 Armenia mid-air collision - Wikipedia, the free encyclopedia
Incident[edit]

The incident occurred near the intersection of the borders of Armenia, Azerbaijan, Iran and Turkey. (Armenia, unlabelled, is the central area shown in light brown.)
On its return flight from Tehran, the aircraft strayed off course. After heading towards the Turkish border, it strayed into Soviet airspace in theAzerbaijan Soviet Socialist Republic, which led to the Soviets to scramble a Su-15 to intercept the aircraft. According to Soviet reports, the crew failed to respond to radio calls and visual signals from the pilots of the fighter aircraft. The crew of the CL-44 attempted to get away from the area, and the Soviet pilot directed his aircraft into the tail of the escaping aircraft, causing both aircraft to crash near Yerevan in the Armenian Soviet Socialist Republic. The Soviet fighter pilot managed to eject to safety, but the 4 occupants of the CL-44 — 3 Argentinian crew and McCafferty, who had chartered the aircraft — died.[1] Jenni, the arms dealer who procured the arms that had been delivered by the aircraft to Tehran, disputed these events, claiming that the aircraft was shot down 125 miles (201 km) inside Turkish territory.[4][5]
bunu ilk akilli bombalara karshi(londonu bombaladiginda) ingiliz pilot yapti... o zaman, bombalara zaman ayari koyuluyordu, yani ucak amma bildiyin bomba. o zaman bitdiyinde, ucakin kanatlari yukari kalkar ve yere dogru gelerdi.. Ingilisler buna shok olmushdu... amma bir pilotun kanatiyla bu bomba ucaklari vurmasi, onun yere daha cabuk enmesine getirmishdi.. boylece bu bombalari indirmenin yolunu bulmushdular...
 
Bir cumlemi anlamissiniz ama onuda yanlış anlamissiniz, neyse at gozluguyle yasamaya devam. Tayyip istifa!
ben at gözlüğüyle yaşamıyorum, her duyduğum şeyi sorguluyorum ben
muhalefetin de iktidarın da hatalarını görüyorum

at gözlüğü takan sizsiniz
neyse hüloğ!
 
Sizce bu ucak düsürme olayi Türkiye'nin savunma sanayisini nasil etkiler? Yeni projeler, Ar-Ge'nin genel bütcedeki payinin arttirilmasi, eski projelerin hizlandirilmasi vs. söz konusu mu?
Bence Turkiyenin savunma budcesi cok yakin bir zamanda artirilmasi icin PArlemontada kabul edilecek.. sayiden Turkiye shimdiki budcesi cok az...
 
ben at gözlüğüyle yaşamıyorum, her duyduğum şeyi sorguluyorum ben
muhalefetin de iktidarın da hatalarını görüyorum

at gözlüğü takan sizsiniz
neyse hüloğ!

Sorgulamak başka şey ama atılan iftiralar üzerinden hayat felsefesi edinmek başka bir şey. Doğru olsun yanlış olsun Ak parti ile alakalı her söylemi sorgulamadan kabul etmek olaya taraflı yaklaşmak oluyor.

Ama Modern, Çağdaş, İlerici, Barışsever ve Aydın Olmanın Yolları buysa yapacak bir şey yok tabi.
 
Country Risk
Russian Su-24M communications equipment blamed for shootdown
Reuben F Johnson, Kiev - IHS Jane's Defence Weekly
26 November 2015
The crew of the Russian Sukhoi Su-24M 'Fencer' strike aircraft downed by Turkey on 23 November may not have been able to hear radio warnings issued by the Turkish Air Force, Russian sources tell IHS Jane's .

Turkish authorities have stated that the aircraft was warned 10 times within a five-minute period. However, the surviving crewmember told Russian media on 25 November that he and the aircraft commander, who was shot from the ground while parachuting, did not receive the signal.

Russian specialists familiar with the R-862 model VHF radio installed on the Su-24M say it requires an optional add-on receiver module in order to receive emergency channel transmissions in the ultra-high frequency (UHF) and very high frequency (VHF) bands.

Russian Su-24M communications equipment blamed for shootdown | IHS Jane's 360
 
Bugun kirmizi bir yorum aldim. Ondan sonra cay bahcesindeki gelismeler ile ilgili alarm uyari gelmez oldu. Onemsiz siradan bir durummu acaba?
Hatta @Hurshid Celebi taglemis ama onun uyarisinida almadim.

Turkiye, Suriye ustundeki ISIS operasyonlarina katilmiyacak gibi haberler vardi. yalanlanmis herhalde.
Bunun sebebide potansiyel s400 tehditiymis.

Rusya TC vatandaslarina vize uygulamasina donuyor.

Turkiye hic korkmadan RF vatandaslarindan yuz dolar vize almali. Yazin gidecek baska yerleri yok,
Misir cayir, cayir, Tayland uzak, BAE pahali. Elleri mahkum, bu deniz, bu gunes, bir zenginlik hic cekinmeyin, parasini isteyin.
 
Guys did anyone noticed the Google Street view update, it includes most of Turkey, not only cities but even rural places.
 

Pakistan Defence Latest Posts

Back
Top Bottom