What's new

Altaf Hussain was right!!!

sorry bro but zero tolerance for racists , & IF people think on the lines of this @Ibrahim dudes racist remarks, then drones are indeed a blessed justice for them & the collateral damage is too little a compensation for that, in this I support Obama

Do you support MQM ? :pissed:

I thought you'd support my up & coming Party - Buttts United ! :cray:

Last edited by a moderator:
Do you support MQM ? :pissed:

I thought you'd support my up & coming Party - Buttts United ! :cray:

***** United Qaumi movement .. yar tera pehla jalsa will be like a big homo orgy .. not a very pleasant sight if you think about it

yes i will change my opinion when i meet my first african member in this forum,poor guys dont even come here they know we wont give a damn about there opinion,if there is even a single african member here please speak...there isnt any?

You really need to rethink your view of this world.
And if you are a muslim then read the last sermon one more time.

You really need to rethink your view of this world.
And if you are a muslim then read the last sermon one more time.

& you need to know, that god is for everyone, even muslim or not?
i guss, we as hummans need to concentrete more on hummanity, cause all the religions just are there to , make it good?
BTW whats that jn your avatar, FRONTIERMAN, what it stands for?
nothing much in your post on the subject?

& you need to know, that god is for everyone, even muslim or not?
i guss, we as hummans need to concentrete more on hummanity, cause all the religions just are there to , make it good?
BTW whats that jn your avatar, FRONTIERMAN, what it stands for?
nothing much in your post on the subject?

yar tum pehlay yai bataow kay har wakt tu riddles meiy kyu baat kartay rahtay ho.

On the subject and matter at hand, what's there to say about MQM? No matter how much they shout about being "right", what they have done so far in Karachi proves that no matter how "right" or "correct" they claim to be,the damage that they have brought to Karachi and this hub of target killing and ghunda culture that they sponsor, the wrongs that they have done make their claims about being "right" totally irrelevant.

the only things "right" about Altaf Hussain are his right limbs. Period.

http://www.youtube.com/watch?v=6tao-bQ8y2A]What Pakistan Did To Kashmir Was All Drama, Lies, Nonsense & Cheating - MQM Chief Altaf Hussain - YouTube

yar tum pehlay yai bataow kay har wakt tu riddles meiy kyu baat kartay rahtay ho.

On the subject and matter at hand, what's there to say about MQM? No matter how much they shout about being "right", what they have done so far in Karachi proves that no matter how "right" or "correct" they claim to be,the damage that they have brought to Karachi and this hub of target killing and ghunda culture that they sponsor, the wrongs that they have done make their claims about being "right" totally irrelevant.

his hub of target killing and ghunda culture that they sponsor, the wrongs that they have done make their claims about being "right" totally irrelevant.
who then else in pakistan is from angels paradise?
TTP & whole FATA, JAIL BREAKINGS?
MASS MURDDERS IN QUEETA? BLA BRA?
at least MQM has a political setup?
baqi uncle jee, samjahdar key liya tu signal hi enough hot hai?
galti muaaf, uncle jee!

tau chacha ji ghunda culture kaisa aya karachi me, aur MQM zara yeah bhi tau batao na

MQM ke paas karachi ke ikhtyarat kab se mil gye jo aap kehte ho MQM ne karachi ke baja ker rakh di?

MQM ko tau karachi me jaab ikhtyarat mile tau inho ne prove ker dya kaam ker ke honesty se

hazaar log apni baqwas ker daal te hain, karwan chalta rehta he

MQM ko aise hi to vote nahi padte na karachi aur interior urban sindh se?

tau chacha ji ghunda culture kaisa aya karachi me, aur MQM zara yeah bhi tau batao na

MQM ke paas karachi ke ikhtyarat kab se mil gye jo aap kehte ho MQM ne karachi ke baja ker rakh di?

MQM ko tau karachi me jaab ikhtyarat mile tau inho ne prove ker dya kaam ker ke honesty se

hazaar log apni baqwas ker daal te karwan chalta rehta he

MQM ko aise hi to vote nahi padte na karachi aur interior urban sindh se?

abb choroo na babu, woh hammad sidiqi walley bhi tu MQM kaa hisaa hien naa?lol
tight maal bana kar side par, sara china cutting kaa kam?lolzz

abb choroo na babu, woh hammad sidiqi walley bhi tu MQM kaa hisaa hien naa?lol
tight maal bana kar side par, sara china cutting kaa kam?lolzz

maal banao tum, gaali hum khain :lol:

yahi tau masla he, MQM ko pehley ikhtyar he nahi milta, phir jin ke paas ikhtyar he woh takhreeb kaari saab se zyada kerke shurfa ban jaate he, gaaliyan MQM ko khaanye padti hain

maal banao tum, gaali hum khain :lol:

yahi tau masla he, MQM ko pehley ikhtyar he nahi milta, phir jin ke paas ikhtyar he woh takhreeb kaari saab se zyada kerke shurfa ban jaate he, gaaliyan MQM ko khaanye padti hain

chaloo saab koo hisaab dena hai, kabhi naa kabhi tu?lolzz
baat yeh nahi hai key. MQM kharab hai, baat yeh hai key kon shai hai? aur kitnaa?

chaloo saab koo hisaab dena hai, kabhi naa kabhi tu?lolzz
baat yeh nahi hai key. MQM kharab hai, baat yeh hai key kon shai hai? aur kitnaa?

bhai sahi ghalat ke baat nahi he, jis ko authority he, us ko chahye ke woh apni job perform kare aur illegal activity na kare

MQM 90 me aap jaa ker kisi karkun ke baarey me complain kerdo ke woh china cutting, extortion me involve he, us ke party membership forum rvoke ho jaate he

its not like MQM khud yeh saare dhandhe ke sar parasti kerti he

ager authority aap jaise logon ke paas ho jo khud he kaala dhandha karen aur MQM 85% mandate le ker bhi authoritative na ho aur haath pao band ker bethi rahe tau phir corruption to MQM ko bhi pakre ge because MQM ko survive kerna he aise he maahol me where they cant move around controlling things aur party to kisi tarha run kerni he

aap ko me ne saare reports dekhaden jis me police, security agencies khud he saarey waardaton me involve hain

ager aap khud authority le ker khud he corruption karen tau phir aap kya expect karo ge dosron se jo authority na mile?

agr MQM itni bury he to pakro MQM waalon ko, aap q nahi pakadte? MQM tau keh rahi he ke fauj bulao, aap ka khud he daaman itna pra ganda he ke kya pakro ge kisi ko, aap ko khud sar parast e aala bany ho saare gang, criminals ke?

seeing the past record and present record ager koi jamaat still fauj ke himayat kare then you should not doubt the sincerety of that party

Back
Top Bottom