What's new

Why are women like this????

How many gfs do you have :undecided:

Ais time tou 2 haien bhai..
Kis movie kaa scene imagine kar rahen ho aap :lol:

Yaar... i went to the concert... was standin there... got a call which i avoided.. aus k baad sms,calls... tang aa kar call attend ki tou pata chala dosri wali bhi wahien hai... aus mujhay dekh liya tha usnay...although i was standing with my frnds when she saw me... after tht... aus say mila... aur film kara k dosri k sath... bachtay bachtay apni baaj gai...

Yaar... i went to the concert... was standin there... got a call which i avoided.. aus k baad sms,calls... tang aa kar call attend ki tou pata chala dosri wali bhi wahien hai... aus mujhay dekh liya tha usnay...although i was standing with my frnds when she saw me... after tht... aus say mila... aur film kara k dosri k sath... bachtay bachtay apni baaj gai...
]

ghalat kam ke ghalat results:lol:

lucky me I dont talk to girls much(phobia) hence dont have to go through with all this.

Jab ek saath do do ke saath enjoy karoge ko band to bajeygi naa :lol:

Aap se to main hi achcha, biwi ek hi achchi :D

Latest posts

Back
Top Bottom