What's new

Naswar Corner

Status
Not open for further replies.
Uski baaton pe is qadar mujhey kyon pyaar aata hai,
Ye mera pyar usay ik din buhot maghroor bana de ga,

Qadr uski meri tarha na koi kar paaye ga,
Khud waqt usey ik din ye baat samjha de ga.

Sallam Members!

Reactions: HRK
552429_550581161635721_1187910259_n.jpg

pakistan to karta hai na....jab rehman malik ki dual nationalities ho sakti hain tey mer bhi.:cheesy:

Waise PIO card kafi hai.

But a person with Bangladeshi or Pakistani citizenship could not claim PIO status.

apna schindhia sab dila dega...........................:azn:

Have you read the law relating to PIO, it clearly mentions the name these two countries.

Tumhe PIO status mila to kal ko poora Karachi PIO status maagne aa jayega

apna schindhia sab dila dega...........................:azn:

You're going to have to give up Indian Nationality warnaaa, warnaaaa I'll have the Pakistani Patriot Zainab give you a massive kick to the tummy ! :angry:

Have you read the law relating to PIO, it clearly mentions the name these two countries.

Tumhe PIO status mila to kal ko poora Karachi PIO status maagne aa jayega
jab tak pio status ka time ayega hindustan hi pakistan ban jayega.waise karachi walon ke liye salman khurshid hai hi. Ab to MEA main pahunch gaya hai to aur easy hoga visa wagairah main

You're going to have to give up Indian Nationality warnaaa, warnaaaa I'll have the Pakistani Patriot Zainab give you a massive kick to the tummy ! :angry:
one cant get PK citizenship while living in uk.i think there is minimum requirement of staying certain period there

jab tak pio status ka time ayega hindustan hi pakistan ban jayega.waise karachi walon ke liye salman khurshid hai hi. Ab to MEA main pahunch gaya hai to aur easy hoga visa wagairah main

You are talking like sakshat Zaid Hamid. :lol:

Mera matlab thaa ke agar green passport nahi hai tu ap Pakistani honay ka claim nahi kar saktii, or yeh PIO car kya cheez hai?

PIO matlab persons of Indian origin.

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom